Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: 4 ЧАСТЬ Мечты сбываются или КАЗАХСТАН 2012
Эндурик > Эндурик > Туризм, дальняки
SASHA

первые три части
1http://www.endurik.org.ua/index.php?showtopic=1571
2http://www.endurik.org.ua/index.php?showtopic=1592
3http://www.endurik.org.ua/index.php?showtopic=1615


...день пятый
from zgur День почався просто чудово. Прекрасна погода , сонце. На небі жодної хмаринки.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла

Єдиний напряг – це відсутність дороги. І навіть найменшого натяку на неї(дорогу) до самого Актобе.
Деякі ями були більше схожі на якісь провалля по пів метра глибиною. Температура потихеньку підіймалась в гору…


Нажмите для просмотра прикрепленного файла
…один із варіантів боротьби з жарою. Це все що нам вдалося побачити із річок, і озер Казахстану.

Делать не чего едем, растягиваем интервал между мотами что бы не ехать постоянно в пыли.Я еду первым через какое то время теряю Вовку из виду останавливаюсь жду, его все нету минут через пятнадцать, разворачиваюсь потихоньку еду а его все нет.Проехав больше десяти километров начинаю паниковать машины сдесь редко но ездят останавливаю спросить не видели ли мотоциклиста,отвечают видели едет в направлении от меня ,у меня в голове пазлы совсем распались ну думаю может Вовка обиделся на меня за что и развернулся домой? Догоняю дальше еще километров через десять нагнал таки .Оказалось у него от тряски повыпадали с под резинки палатка спальник дождевик и герма с шмотками вот он и искал их едучи в обратном направлении .Нашел он только сумку с вещами увы спальные принодлежности были подобраны неизвестным проезжим.Благо у меня палатка двухместная поэтому не велика потеря.

from zgur Да…Ситуація… Весь цей час ,поки ми були на території Казахстану,ми перебували в якійсь такій ейфорії яка не давала можливості адекватно оцінить наше положення. Ми вели себе як на одноденних покатушках. Валили на всі гроші,на дурних швидкостях абсолютно не думаючи про наслідки. А наслідки не заставили себе довго чекати. Перше попередження – загублена палатка.
Діло було так. Після безсонної ночі,коли ми чекали нападу чи то розлючених лисиць ,чи безбашенних верблюдів. Я чомусь вирішив змінити концепцію пакування вантажу. І два гермо мішки виложив на верх свого центрального баула. Тіпа закріпив. І ми знову понеслись по ямам і ухабам на швидкості десь біля 80-85км в час, повністю загружені,на зустріч вітру і пригодам. Ну і відповідно вся ця конструкція кілометрів через 10 -15 розпалась ,але так хитро що я цього не відчув. А коли замітив то було пізно. Саня вирвався в перед,він їхав ще швидше ніж я. Я почав повертатися. Перший мішок знайшов майже одразу,а головніший був другий – там палатка,дощовик і спальник. Точно пам’ятаю що на зустріч йшла тільки одна машина,якийсь сріблястий джип і тому шанси в мене були високі знайти пропажу. Зустрічаю ГАЗель,зупиняю,запитую про мішок . Відповідь - сріблястий джип забрав твою пропажу. Вірю з трудом,тому що джип був щось на зразок Ленд Крузера – нафіг йому брудний мішок, але і водій і його пасажирка були дуже переконливі. Оціняю ситуацію – джип їхав дуже,дуже повільно шанс догнати є і не малий ,але питання в іншому як зупинити машину за 50,70 а може і 100тисяч доларів і попросити повернути мішок тим самим прямо звинувативши їх у крадіжці((((( А кругом степ… Вирішую доганяти… Приблизно це виглядало так – я тепер їду просто по прямій на всій швидкості яку можу розвити,ями не об’їжджаю, а перестрибую або просто в них влітаю,одна рука на ручці газу ,а друга тримає мішок з речами який лежить на колінах. І от на виході така картина – спочатку вилітає переднє колесо, за ним мішок,за мішком я ,за мною багажна система. Я звісно сиджу, тому що тримаю речі. Як я не розложився до сих пір зрозуміти не можу. Їхав, я їхав, а джипа все немає. Сам собі думаю - їхав так помалу ,а тут догнати не можу. Мабуть точно стирив мій мішок і зараз пре на радості в Атирао, зовсім не бережучи свою машину. От думаю - нехороший чоловік (редиска).
І от ,боковим,зором помічаю що паралельно зі мною , по степу іде сріблястий джип!!!..... Паралельно це десь метрів 250-300. Їде повільно. Що робити??? Як подать??? Як прийнять??? Сидя, лежа, по-пластуньські… Не знаю що на мене найшло,але зі сторони це мабуть було комічно. Я їхав паралельно машині ,сигналив і махав мішком який до цього віз на руках. Джип не реагував, я не здавався ,особливо прикольно це виглядало коли я вилітав із чергової ями… Нарешті контак був встановлений – джип посигналив , вікно відчинилось … Да… Я так як і ви подумав що зараз випаде мій заповітний мішок і все - ХЕПІ ЕНД. Без драки, мордобоя, розборок в кінці кінців , а просто він впаден на землю… Так банально ,просто, без драматизму і страстей…
Я помилився… Мені просто помахали рукою!!! Я також махав рукою з мішком… Так проїхали ще трішки і джип здався. Але здався він досить цікаво…Машина зупинилась, з пасажирського місця вийшла жінка і впевненим кроком направилась до мене. Чим керувався водій випускаючи свою дружину(подругу,коханку) на зустріч шизонутому мотоциклісту – залишилось загадкою. Жінка підійшла,ми поспілкувались , я на українській вона на французькій. Єлов Бег було ключовим словосполученням у нашому спілкування. Ну а підсумок, як в анекдоті – сідай синок я і так бачу що ти не москаль… Переслідування,джипа-фантома, продовжувати було безперспективно, я доїхав майже до місця ночівлі. Далі їхати було безглуздо,а то в пилу переслідування можна було і до кордону з Росією доїхати. Поїхав назад,зустрів Саню, поїхали в перед.

Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Де ж ти мій yellow bag??????((((((((((
Нажмите для просмотра прикрепленного файла

from zgur Вирішили трошки заспокоїтись і перехватить гаряченького в придорожньому кафе біля міста Сагиз. Кафе запам’яталося тим що за 500 тенге можна було взяти окрему кабінку,тобто це вже було стаціонарне кафе з елементами сервісу. А в основному в таких місцях ми бачили кафе-жилий будинок(ти і їси і одночасно спостерігає за життям власників кафе) . Також сюди майже одночасно з нами під’їхали місцеві байкери на ІЖ Планета Спорт взяли дві літрові пляшки пива і тут таки і випили. Це говорило тільки про одне - офіційна влада відсутня)))) Тільки закони степу))) Але ми ж з одного братства, так що сильно не хвилювались , але вирішили і не засиджуватись.


Нажмите для просмотра прикрепленного файла
м. Сигиз По даним розвідки це остання цивільна заправка до Актобе.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Водою також запаслись.


Вчерашний день показал что мы здорово не вписываемся в отведенное время, принимаем решение ускорится за счет более высокого темпа и поменьше тратить на остановки . Едим по остаткам асфальта по паралельным грунтовкам ехать сложно из за очень мелкого песка называемой в народе "ПУДРОЙ" .Ехали мы действительно быстро но недолго налетев на очередной камень у меня пробивает переднею покрышку до обода каким то чудом удалось не упасть .Имеем маленькую трещену в ободе пробитую камеру и потеряное время потраченное на бортирование (за одно меняю переднею покрышку на более зубатую которую брал с собой).
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
from zgur Це було друге попередження. Колесо спустило миттєво,тому що було дві пробоїни одночасно(зрозуміло які камені на дорозі). З якою швидкістю їздить Саня багато хто знає,хто ні – тоді це можна оцінить по тріснувшому ободу фірми EXCEL (не самі хужі обода). Як Саня залишився на ногах …??? За нас ,подорожуючих бродяг, молилися наші рідні. Слава Богу!!!
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
from zgur На вулиці було не дуже прохолодно. І згадавши своє двухгодинне бортування в Росії я не дуже зрадів. Але все виявилось навпаки,навіть трохи образливо для мене. Саньок за 15хв.,без бортувальних лопаток,просто руками ,бистренько зібрався – розібрався і готовий був їхати((( Тоді я остаточно зрозумів що з Сашком треба дружить , а то чого доброго зашибе і не замітить)))
Але і на друге попередження ми не звернули уваги.
Дорога була складна не тільки для нас. Зустріли БМВ 740кову яка неслась на шаленій швидкості із сторони Актобе,а коли ми повертались то зустріли її з відірваним бампером і рухаючоюсь із швидкістю десь кілометрів 15-20 км на годину, на аварійках. Зробили висновок що хитра німецька система безпеки не знайшла іншого виходу як просто все відключить ,включить аварійку і дати можливість,гарячим казаським хлопцям,рухатись не більше як 15км на годину.
Тэмп не сбрасываем у меня от тряски лопается крепление фары у Вовки отваливается одна из боковых сумок подбираем ее .Я тщательно привязываю ее спец стяжкой которая через пяток километров каким то образом попадает между звездой и цепью , последняя сллетает по ходу растрощив задний успокоитель .
from zgur Да… Цей день був дуже насичений подіями. Саня якось по хитрому закріпив багаж і на вигляд це було монументальне хітросполитіння … Як воно могло розлетіться за пару кілометрів????? Темп ми дійсно не скидали. Я просто якимось дивом,на прямому участку, бувши абсолютно упевнений що свій багаж я і вечором на стоянці не зніму без напряг…Все-таки вирішив глянути на нього,на ходу, і трішки скинув швидкість… Якраз у цей момент і розлітається вся моя конструкція. Колесо моментально блокується і іде юзом,якби не скинув швидкість, було б весело. Юзом пішов із за того що частину кріплення попало в спиці,при більшій швидкості їх просто повиривало б (((((( Після зупинки виявилось що у мене капає масло із шкива до якого кріпиться лапка передач. Саня констатував факт пробиття сальника і заявив що в нього таке було в Криму. Він приїхав повністю залитий маслом з макушки до п’ят. Бути залитим маслом мене не так лякало як питання де набратися стільки масла на доливку.

Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Саня сказав – розбирай…
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
…я сказав Javol,mein General (Яволь,майн дженераль) А подувай – бляха,я ж крім ключів від будинку нічого такого не тримав, який нафіг яволь. Але ще памятав бортування коліс без лопаток і тому вирішив свої хвилювання не озвучувати. Да і ситуація була те така вже й критична,просто якась частина кріплення попала під кришку,надавила на сальник і пішло масло. Коли кришку зняли ,частинка випала,сальник став на місце.
Число остановок на перевязку багажа зашкаливает.

Нажмите для просмотра прикрепленного файла
from zgur Це було третє попередження. Треба бути повним … щоб і на нього не відреагувати. Ми відреагували.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
from zgur Точка прийняття рішення. Ми повертаємось. А ще пару днів назад ми планували на Байконурі подивитись старт ракети . Казахстан виявився не такий простий як на карті. Він дуже великий і дуже складний навіть для легких ендуро-мотоциклів. Щоб пройти той маршрут який був заплановано ,потрібно забивати мінімум 30 днів. І саме головне нікуди не поспішати,інакше там і голову можна зложить,а не тільки техніку загубити))))))


В общем решаем обдумать все происходящие в ближайшей чайхане.Сидим пьем чай непременно с молоком как принято у местных и принимаем решение сократить маршрут потому как мотоциклы не выдержат такого издевательства и поросту развалятся если мы будем и дальше пытаться уложится в отведенное время ,решаем ехать медленней и иметь запас временни для всяких непредвидинных ситуаций .Под сокращение попали такие города как Актюбинск,Аральск и Байканур решили развернутся и ехать на полуостров Мангишлак через Бейнеу.
Восток научил нас не торопится ,возвращались назад в спокойном режиме мы прошли растояние на которое у нас ушло почти целый день часа за два .Секрет оказался прост мы съехали с разбитой центральной дороги и углубились в степь на паралельные грунтовки где средня скорость оказалась в разы больше и песок хоть местами и рыхлый но не такой зубодробительный как остатки асфальта.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
В цій частині Казахстану верблюди всі двогорбі.
from zgur Дорога назад мені далась набагато важче ніж Сані. Ми дійсно всю дорогу пройшли по степу, а там ПУХЛЯК(((( Мерзопакосна річ скажу я вам. Як правило появляється зразу із за підйому або трампліна місцями буває дуже довгий і глибокий. Ефект на ньому як на льоду без шипів. А коли падаєш , пудра розлітається і наче об бетон… Ще той кайф.
Нажмите для просмотра прикрепленного файла
А після падіння не менш цікаво. На тебе мокрого,потного ,лежачого на бетоні повільно опускається ця пилюка-пудра)))) А води немає і в помині…

Нажмите для просмотра прикрепленного файла

Перед тем как встать на ночлег затарились продуктами и холодным пивом , праздновали мой день рожденье. На ужин замутили украинский борщик чего еще можно желать мотобродягам?! Адреналину добавил скорпион лазивший под тапочками у Володи . from zgur Ну скорпіон то ще куди не йшло(хоча трухонув я не по-дитячі) А от гроза в степу, де найвищі точки це палатка і залізнів мотоцикли не добавляло оптимізму. Але у нас сьогодні свято – народився Саня і всі тяготи і незгоди дня якось забулись під пляшку пива і БОРЩ!!!(коли написав смс дружині,вона не повірила))) Ночью поднялся ветер палатку осветило вспышками молний , и хоть так не хотелось вставать пришлось вылазить и натягивать тент от дождя , павда дождя мы так и не дождались .
кос
smile.gif Спасибо! biggrin.gif Когда продолжение даже спрашивать страшно. . . biggrin.gif
vvv
круть! на одном дыхании smile.gif
шайбу! шайбу! ... smile.gif
SASHA
Продолжение будет по распитанию на этот раз без задержек
rolleyes.gif
rolleyes.gif rolleyes.gif
кос
згадавши своє двухгодинне бортування в Росії я не дуже зрадів. Але все виявилось навпаки,навіть трохи образливо для мене. Саньок за 15хв.,без бортувальних лопаток,просто руками ,бистренько зібрався – розібрався і готовий був їхати((( Тоді я остаточно зрозумів що з Сашком треба дружить , а то чого доброго зашибе і не замітить)))
бляха,я ж крім ключів від будинку нічого такого не тримав, який нафіг яволь. Але ще памятав бортування коліс без лопаток і тому вирішив свої хвилювання не озвучувати.
biggrin.gif thumbup.gif dyr6uq.gif lol.gif
mars
Привет. Отлично пишете! С нетерпением жду подолжения.
кос
Цитата(mars @ 5.2.2013, 18:40) *
Привет. Отлично пишете! С нетерпением жду подолжения.

О, еще один должник по отчетам. smile.gif Где Казахстан? Ждет он, пиши давай! biggrin.gif
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Форум IP.Board © 2001-2019 IPS, Inc.